Ook wij gaan af en toe op bezoek in onze hoofdstad. Best een leuke stad, maar wel een heel klein beetje jammer van al die toeristen. Gelukkig is het nog steeds mogelijk om een echte oud Hollandsche kroeg te vinden in het hartje van onze …
BBQ-Buddiez gebruikt cookies. Door deze site te blijven gebruiken ga je hiermee akkoord. Akkoord Meer lezen